D66-nieuwspagina: elke 15 minuten het laatste D66-nieuws

Sun Jun 4 16:36:37 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Ik, eerder,

Ik vind het geen probleem dat iemand naar nieuws zoekt. Maar doen alsof
jij niet zoekt vind ik toch wat raar overkomen. Doordat je een
javascriptje maakt dat zoekt naar nieuws voel jij het alsof jij niet
meer zoekt. Je zou ook kunnen redeneren dat jij elke seconde op zoek
bent naar nieuws over AHA (of welk interval je ook ingesteld hebt)....

Ik denk dat veel mensen zich wel bewust zijn van die mogelijkheden
hoor.... Niet iedereen wil het echter :-)Ik heb zelf een hekel
bijvoorbeeld aan bijna elke sidebar, behalve een wat technische
programmeur-bar van Firefox... Maar het verkleint mijn beeldscherm en
dat vind ik persoonlijk niet prettig....

Als ik nieuws wil dan zoek ik zelf wel even :-)

Over javascript gesproken. Ben zelf bezig voor een site een javascript
te maken om een gewenstte steekproefomvang te berekenen voor statistisch
onderzoek.... Een onderwerp wat hier de laatste tijd ook wel
bediscussieerd werd in verband met enquetes en of die wel genoeg
respondenten betrof etc....