Kijktip: De nieuwe gezichten van D66

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Thu Jun 1 10:17:56 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hmmm, beperkt aantal vrijplaatsen zoals vormgeven aan je eigen woning? Ik
veronderstel dat je toch slechts een of twee huizen bewoont/bezit.... en de
weelde-belasting op piano's is ook al verdwenen. Alleen voor honden gluren
ze nog door de brievenbus.... soms, als ze durven.

Verder heb je natuurlijk gelijk - als je de wrede communitarisen en
raaskallende libertairen de volle vrijheid zou geven, bleef er vanwege
alleen maar geld-genereren en alleen maar groet-zoenen niks meer over van
de menselijke natuur.

hv,u
------