Peilingen 28 juli 2006

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sun Jul 30 09:26:31 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hoi Marc,

Ik zei het al eerder, stap 1 is gezet nu is 2 aan de beurt.
Men heeft vakantie natuurlijk maar toch, hak erin. Ik zag gisteren nog in de
krant staan hier dat een 15 maanden oud kind, met een Nederlandse vader en
een moeder die al 5 jaar legaal hier is, een brief krijgt van het IND dat
het zelfstandig binnen een maand moet teugkeren naar......... het is hier
geboren.
Foutje, horen we wel weer maar toch, het is te dol voor woorden dat zoiets
voor kan komen.
D66 zou moeten leren van hun fouten hoorden we laatst. Nog geen gehoord, jij
wel? Zou het weer aankomen op de grote beloften van een programma? Beloften
die geen kip meer wil geloven na de afgelopen periode.
Het begon toch met, we zullen nooit.............enz.
Het is geeindigd met, we staan nog steeds achter....................enz.

Dat wil dus zegen dat er niets is veranderd, althans zo komt men naar
buiten. Men staat dus, behalve Verdonk, volledig achter dit kabinetsbeleid.
Je ziet het in de peilingen maar ja, dat zijn maar peilingen, al staan ze al
jarenlang zo.
De fouten zaten in de compromissen natuurlijk, maar ze erkennen, bekennen en
laten weten wat men eraan wil doen is horen we niet. Waarom zouden straks
mensen op D66 gaan stemmen? Waarom zou men hen nu wel ineens gaan geloven?
Misschien niet helemaal waar maar de indruk bestaat dat D66 tegen stemde als
men zeker wist dat de LPF of zo wel mee deed, in het kader van het dualisme.
De vraag is toch niet, hoe bewaren we onze gelovigheid, nee, hoe krijgen we
die weer terug? Zoiets zal je dan moeten laten zien denk ik.

Het zijn toch de vele mensen die er erg op achteruit zijn gegaan de laatste
jaren, de vele mensen die door de vloer zijn gezakt en in de voedselbanken
terecht zijn gekomen die straks de massa vormen welke moeten stemmen? Het
zijn toch de mensen die de grote nadelen dagelijks ondervinden van heel snel
en op elkaar gestapelde hervormingen ondervinden? Het zijnn toch de mensen
die elke dag opnieuw de nadelen van de EU ondervinden en de voordelen niet
kunnen vinden?

Ger