Israel - Libanon

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Sun Jul 23 11:20:54 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

John Wijsmuller wrote:

> Beste Marc,
>
> Het gaat om de intenties.

Je bevindt je op een hellend vlak. Daden zijn de norm, niet intenties.

> Een aantal mensen hebben de intentie om Israël
> van de kaart te vegen. Denk bijvoorbeeld aan de president van Iran. Veel
> politici in Nederland zijn hier blind voor.

Maak dit eens waar: wie precies beschuldig je hier? Als het veel
politici zijn kun je er vast wel een paar noemen. Met bewijzen graag.

Wie is er niet bezorgd om de escalatie? Analyseer hoe het proces van
escalatie zich aan het voltrekken is en word vooral zelf niet onderdeel
van dat proces.

> Stel je voor dat er in Duitsland en België groeperingen die Nederland
> willen vernietigen de vrije hand hebben raketten op te stellen en af te
> schieten!

Absurd om te denken dat de Duitse en Belgische politie deze mensen niet
in de kladden zouden grijpen.

Waandenkbeelden leiden tot irrationele acties. ALS iemand mij dood wil
schieten dan had ik graag zelf een wapen gehad om dat te voorkomen. Op
naar de barbarij.

Bart