D66-fractie gelukkig bij de good guys...

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Sat Jul 22 10:59:22 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik zie nergens staan dat ik het niet begreep Bart.
Ik vroeg me alleen af, en ik kennelijk niet alleen,
waarom jou "politieke houding" zo overduidelijk van de
ene op de andere dag veranderd is.
Brown-nosing is misschien wat zwaar aangezet, laten we
het dan 'expedient of disingenuous' noemen omdat het
zo doorzichtig was. Iets van: Zoals de wind waait,
waait m'n jassie.
Ja. Oppositie zei Bert... en mijn lichtje ging aan

BTW
Het gezegde is NIET <all mouth and no brain>
het is: "All brawn and no brain"
Het is de alliteratie die et em doet!
Hebben we toch weer wat geleerd.

dirkie
wiens motto is: Een Ja, een Nee, een rechte lijn

http://mail.yahoo.com