Welk 'recht tot zelfverdedinging'...

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Fri Jul 21 20:01:42 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Maar Dirkie toch, je weet toch dat we het goed menen, Nederland het
best georganiseerde land ter wereld is, maar dat het er soms nog niet
helemaal uitkomt. En dan heb je ook nog van die vervelende figuren
zoals Verdonk, of nog erger, die provocerende buitenlanders zoals
Ayaan en Dirkie, die tegen die Nederlandse redelijkheid fulmineren.
;-)

Groeten,
Mark Giebels