Vroeg vertrek oudere ambtenaren kost miljoenen

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Fri Jul 21 08:17:17 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

--- Ger <gmw.arts at home.nl> wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Vroeg vertrek oudere ambtenaren kost miljoenen
> 20 juli 2006, 18:15  (27 react
Ja Ger die grote sommen gelds als afkoopsom zijn een
logisch gevolg van het niet werken van die ambtenaren.
Wat wil je nou. Die mensen hebben nog nooit gewerkt
dus moeten ze wel een riante afkoopregeling hebben
want ze weten dus ook niet hoe ze zouden moeten
werken.

En misschien kunnen we inderdaad het geld vinden in de
gezondheidszorg door de kabels wat eerder uit de muur
te trekken. Ze gaan toch kassieweine. Ik zou zeggen de
religioso's eerst die gaan toch hemelen met een beetje
mazzel. Die zouden in feite geen bezwaar moeten hebbe
vanwege de belofte van het betere leve.
Kortom allemaal even kreatief meedenken voor de
werkloze a,btenaren en het komt altemaal best voor
mekaar

Dirkie
credo quia absurdum

Sarchasm:
The gulf between the author of sarcastic wit and the
person who doesn't get it.

ZEER GROTE KNIPKNIPKNIP

http://mail.yahoo.com