Hirsigate: Kiesraad gedoogt geen alias; AHA lichtte dus wel degelijk Kiesraad op

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Jul 21 07:45:49 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tja, van mijn moeders kant waren het ook Hugenoten, en een genealogische
amateur beweerde zelfs dat er een wapenschild in de familie zat. Overigens
waren die Hugenoten een paar honderd jaar terug als protestanten de
economische concurrenten van het katholieke staatsstructuur in Frankrijk.
Mede daarom zijn ze uitgedreven naar de Nederlanden en Duitslanden.

En wat was hun opvallendste economische activiteit? Transatlantische
slavenhandel.

Niet iets om erg trots op te zijn, Marc. Een parallel met Hirsi Ali? Gezeur
om familienamen zegt me dus niks, ook al valt er een regering om.

hv,u
-------