No subject

Elma Ouwehand e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Sat Jul 15 07:23:11 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 15-jul-2006, om 1:48 heeft w.t. jouwstra het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Nederland wordt steeds rijker, zo stond vandaag in het Financieel
> Dagblad:

bah, ideologisch getinte, propagandistische prietpraat
de verkiezingscampagnes zijn begonnen, zelfs het financieel dagblad
doet gezellig mee terwijl ze beter moeten weten.
ja, nederland wordt steeds rijker, dat geloof ik wel, maar ten koste
van wat, en hoe wordt het verdeeld. bah.
gaan we fijn allemaal meezingen over het zoet, en aan wie we het te
danken hebben. :(

> "U wordt steeds rijker: De vermogens van gezinnen in Nederland zijn
> in 2005
> met 58 miljard euro toegenomen, ofwel 8.000 euro per gezin. Hierbij
> is de
> waardestijging van eigenhuisbezit niet meegerekend. Volgens het CBS
> stegen
> tegelijk ook de consumptieve uitgaven met 2% doordat gezinnen 7
> miljard
> ontspaarden, 1.000 euro per huishouden.

zucht
lees plasterk en kalshoven in de volkskrant voor de broodnodige
kanttekeningen

> Ook de hypotheekschulden namen in
> 2005 stormachtig toe, meldt het CBS (FD pag. 1).

nog meer mensen die zich zo vastleggen dat ze aam het leibandje mee
moeten lopen

> Tja, als steeds meer mensen bij de voedselbank gaan eten, is dit
> natuurlijk
> het logisch gevolg :-)

grapjas, gr elma, die later vandaag gaat uns*bben wegens vakantie.