D66-programma en randcondities beeindigen negativisme overheid

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Fri Jul 14 16:26:44 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc, dat misverstaan is wellicht wederzijds. Een dogmatische
ideologie verstikt inderdaad het denken, daarover zijn we het eens.
Mijn kritiek gaat over jouw wijze van analyseren. En een wiskundige
oplossing begint bij het vormen van de juiste modellen. Of doe jij het
anders? En daarin maak jij als het om je analyse van 'liberalen' gaat
m.i. grove fouten. Maar goed, we komen niet veel verder.

Groeten,
Mark Giebels