Papaverteelt in Uruzgan en de uitvoermogelijkheden.

Elma Ouwehand e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Wed Jul 12 10:53:07 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 12-jul-2006, om 8:36 heeft Henk Vreekamp het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Ben je wel echt D66-er, Bart? Wat is er nou crimineel aan
> papaverteelt? Staat het dan gelijk aan het moord of diefstal? Of
> heb je last van een kleinburgerlijk gemoed?

ik kan me voorstellen dat bart last zou kunnen hebben van een
schuldgevoel omdat dit een kwalijke situatie is waar nederland mede
verantwoordelijk voor gaat worden. klopt dat bart?

weet je wat mij helpt bart, als ik last heb van mijn geweten?
even bekijken hoe klein mijn eigen invloed is en dus mijn
verantwoordelijkheid is
d66 heeft zijn/haar best gedaan rond uruzgan, de rest is 'out of my
hands' so to speak?

gr elma