D66-Ede Lousewieserig tegen ambtsgebed

Ger gmw.arts at HOME.NL
Tue Jul 11 17:10:32 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het is trouwens voor het eerst dat na een herindeling de klachten komen uit
de centrumgemeente zo ver ik ooit gehoord heb. Doorgaans is het juist
andersom.
D66 daar heeft dus of in Ede zelf erg weining gescoord of in de buitendorpen
of in allebei niet. En nu willen ze graag wel de dienst uitmaken over een
gebedje.
Die meneer van Dalen staat te schreeuwen met zijn voorstel dat door anderen
in de raad als onfatsoenlijk of onbehoord wordt betiteld, zelfs door de VVD.
Terugkomen op een eerder besluit dat door deze raad is genomen heet dat.
Oftewel, gebakken lucht waar je zeker van weet dat het geen meerderheid zal
en wellicht niet eens besproken gaat worden.

We stemmen voor omdat een meerderheid tegen is, of andersom. Waar heb ik dat
weleens meer gezien en gehoord?

Ger