Papaverteelt in Uruzgan en de uitvoermogelijkheden.

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Mon Jul 10 23:31:37 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op de BBC hoorde ik vanavond dat ook Engeland de papaverteelt zal gedogen
omdat de boeren anders massaal overstappen naar de Talibaan.

Ik herhaal mijn idee: Nederland doet aan de enige wederopbouw die in
Uruzgan mogelijk is: papaperboeren steunen, oogst afnemen en naar Nederland
transporteren voor distributie.

hv,u
------