LvdL legt het allemaal nog eens uit...

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Sun Jul 9 20:13:10 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein,

Een ondankbare taak, van D66 een lerende organisatie te maken, maar wie
weet. Ik ben het met je eens, dat we nu geen halleluja gedrag moeten
vertonen, een crisis blijft altijd lastig uit te leggen (zelfs die van
Balkenende I en Kok II en Lubbers III, om wat recente crises te noemen),
maar ik heb toch en desalniettemin (ik was een van degenen die zich niet van
begin af aan tegen dit kabinet heeft verzet) een gevoel van bevrijding, en
dat gevoel geldt ook onze opstelling tegen in casu Verdonk: als we wederom
wel kritiek op haar functioneren als minister hadden geuit (dat
kinderachtige van: O.K. ze mag Nederlander blijven, maar dan moet ze wel
zeggen dat ik het toch bij het rechte eind had en excuses aanbieden), maar
wederom over gegaan waren tot de orde van de dag, had ik met een steeds
viezere smaak in mijn mond gezeten.

Groet,

Tjerk