LvdL legt het allemaal nog eens uit...

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Sun Jul 9 03:26:07 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein,

Het was niet Hirsi, die overigens al die tijd gewoon Nederlandse is
gebleven, maar Verdonk, die eerst te snel en onzorgvuldig haar dat
Nederlanderschap ontzei, daarover door de TK is aangesproken en vervolgens
als de betere gevangenisdirecteur een persoonlijke schuldbekentenis wilde
van Mevrouw Ali, terwijl ze tegelijkertijd Nederlandse kon blijven. Dit was
ook niet eerste keer, dat Verdonk fout opereerde (hoe ze in een weekend
interview bijvoorbeeld Taida als leugenares neerzette), maar voor D66, zowel
de leden als de fractie wel de laatste keer. Het hadden ook drie Kenianen
geweest kunnen  zijn, die met de vluchtelingen papieren voor de fijnzinnige
geheime dienst aldaar waren teruggestuurd, of een paar homo's, die terug
naar Iran moesten, of twee zieke Oekrainers van dik in de tachtig, of...
enfin vul zelf maar in.

Groet,
Tjerk