Laatste noodkreet van Haniyeh

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Sat Jul 8 16:41:49 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Degenen die Israel in dit soort optreden steunen onder het mom van
onpartijdigheid, zoals ook blijkbaar de D66 fractie, alsmede de EU,
verspelen het respect van anderen, en uiteindelijk het respect van zichzelf.

Misschien moet men nog maar eens goed kijken naar de geschiedenis van
het Engelse optreden in Ierland. Wie onrecht zaait, oogst terrorisme.

Bart