eens met begroting? (was - hier word ik moe van)

Kaj Leers mail at KAJLEERS.NL
Fri Jul 7 11:52:35 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk, kerel,

Je kunt denk ik van geen enkele partij verwachten dat ze 100 procent van de hun beschikbare gelden
etc. alleen maar inzetten op de voorbereiding van eventuele verkiezingen. En daarnaast: je had 's
moeten zien wat er gebeurd zou zijn als D66 enkele maanden geleden opeens begonnen was met de
voorbereidingen terwijl vorige week dus het kabinet viel... Dan had D66 heel wat lastige vragen
moeten beantwoorden, vermoed ik zo.

Partijen hebben gewoon relatief weinig resources tot hun beschikking en tussendoor moet er ook veel,
 heel veel gedaan worden op het gebied van vele, vele andere zaken. Wat jij graag zou zien zou
alleen bekostigd kunnen worden door een fiks hogere ledenbijdrage of fiks hogere overheidssubsidie,
want voor zulke zware taken heb je 'meer handen aan het bureau' nodig en zoals je wellicht op de
D66.nl-site gezien hebt, worden er nu al voornamelijk stagiairs gevraagd...

Kaj