eens met begroting? (was - hier word ik moe van)

Bert Bakker bbakker at USA.NET
Fri Jul 7 10:21:34 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ja hoor, Henk, je hebt gelijk. Als er verkiezingen rond 20 september waren
geweest hadden we daar klaar voor *moeten* zijn. En wij waren voor de snelst
mogelijke verkiezingsdatum. Dan was nu de kandidaatstelling open geweest, was
er een noodprocedure geweest in juli (want dan hadden de kandidatenlijsten
moeten worden ingediend op 8 augustus of zo), en dan was er in de kortst
mogelijke tijd een verkiezingsprogramma geschreven en een extra congres
uitgeschreven in augustus.

Maar we zijn ook mensen, en er werken ook een heleboel echte mensen hier (bij
de fractie, op het partijbureau), die hard aan een paar weekjes vakantie met
de hunnen toezijn. Dus DAT was de kanttekening - dat twee maanden later in
menselijk opzicht, en ook qua partijdemocratie, wel voordelen heeft.