rampenromp...

Ger gmw.arts at HOME.NL
Fri Jul 7 08:37:47 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Eerst overleg wat hij wel of niet zal vertellen natuurlijk en wat er voor
betaalt wordt.
Naar kosten van of voor de overheid zelf wordt totaal niet gekeken zo
blijkt, zie de vakantie van hare Majesteit. Ze gaat simpelweg, vliegt
slechts een dag later even op en neer. Een of twee dagen later had toch ook
gekund denk ik dan maar en had ze twee dagen later thuisgekomen, of zou dat
te simpel zijn? Maar wederom uitleggen kan je die dingen niet. Zeker niet
aan mensen die elke euro een paar keer moeten omdraaien.

Had hij er meer dan?

> Lubbers, en geheimen? Het is altijd een verkeerde combinatie. Sla zijn
> geschiedenis er maar op na.

Oeps, geheime billen bedoelje?

Ger