Fw: Hier word ik toch echt moe van (2)

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu Jul 6 13:52:39 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Kaj,

Zoals je zal weten bestaat een begroting ook uit compromissen, de een wil
dit maar moet anderen dingen accepteren omwille van'....... enz.
Die ........ was bij het opstellen nog de coalitie maar die bestaat niet
meer.
Maar als we het hebben over de burger die wat minder bezig zijn hiermee zal
het toch onmogelijk zijn uit teggen dat je een kabinet laat vallen en dan
voor hun begroting stemt. Het lijkt mij dat dit niet voordelig zal zijn voor
D66. Maar wie weet, heb ik wel mis.
En ik weet dat je ook op onderdelen voor of tegen kan zijn maar zoals men nu
naar buiten komt stemt men bij voorbaat voor de begroting.

Als ik nu zie waar Verdonk mee wordt vergeleken binnen de VVD is het maar
goed dat D66 dit sterk overeind houdt, de Winter en zo.

Ger