Ontslagen D66-ministers woest op LvdL

Thu Jul 6 13:24:44 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Kaj Leers <mail at KAJLEERS.NL>,
>De D66-ministers, woest? Integendeel, Pechtold en Brinkhorst waren er vanaf de
>eerste seconde bij en steunden de fractie van A tot Z. Dat Brinkhorst daags na
>het vallen van het kabinet opeens last had van geheugenverlies, tsja, da's voor
>zijn rekening.

 LvdL was net op de radio bij de EO (daar voelt een atheiste zich kennelijk
 thuis). Daarin gaf ze tot een paar keer aan toe veelbetekenend geen antwoord
 op de vraag of het waar was dat Pechtold (zoals deze beweerd heeft) deze
 week de regie had bij D66.

 Er zit hier duidelijk iets heel erg scheef.
 Pechtold wil rust in de tent en LvdL wil 'doorpakken'. Lijkt me.