Hoe krijgt Nederland het beste onderwijs ter wereld?

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Thu Jul 6 09:38:54 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

dirkie wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Gatverderrie Als ik maar lees "Bestuur, beheer en
> inrichting van het etcetc" lopen de
> bureaucratische griezels me over de rug. Alweer
> een commissie met een ABSOLUUT NIETSZEGGEND
> missionstatement.
>
> kijk eens hier voor modern lager en middelbaar
> onderwijs
>
> Maar ja da ga nie "wij doen het al jaren vout en
> er is geen enkele  reden omdat drastisch te
> veranderen. Als dat nodig was hadden we het
> allang gedaan.

Precies dirkie, niks nie zelfkritisch. En maar
afgeven op dat Pfda-gedrag, maar zelf daar invulling
aan gevend op geen enkele manier bereidt dat zelf
eens onder de loupe te willen nemen.

Nu ben ik het vaak niet eens met Bart, maar hij
trekt hier wel aan de discussie.

Maar volg je ook die linken dan treft je onmiddelijk
   de geringe bereidheid om de
'leerling/student/etc' zelf, en ICT, als
uitgangspunt te nemen.

> Enne over de grens kijken?

Zijn die er nog? ;) Globalisering heet het toch?

> Waarom?" duh...

Vertel, je hebt vast voorbeelden ...

Henk Elegeert