rampenromp...

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Wed Jul 5 09:59:32 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Een Duitser wint op de Cauberg, maar de Italianen nemen vervolgens
keihard revanche... Forza Azzurri! Ik heb mijn roes weer uitgeslapen
en zie de D66 rompslomp weer langskomen...even een halfdronkeh
bijdrage dus maar.

On 7/5/06, Ger <gmw.arts at home.nl> wrote:
> PS: Als er een tikfoutje of zo in staat is het jammer maar gelukkig hebben
> we iemand op deze lijst die daar erg op let.

Maak je niet druk Ger. Voor normale mensen is taal een middel om een
boodschap over te brengen en voor taalfetisjisten is er een nationaal
dictee. Feit is dat jij je boodschap meestal duidelijker overbrengt
dan Henk V. Gewonemensentaal spreken noemen ze dat in de kaasstolp.
Daarentegen verslaat hij jou waarschijnlijk in het
fetisjistenspelletje...

Laat die Portugezen of Zidane nu maar komen....

Groeten,
Mark Giebels