Olmert geeft leger carte blanche

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue Jul 4 17:41:12 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nou, in de Israel-discussie heb ik helaas vele heethoofden mogen meemaken.
Ik keur de Israelische bezettingen af, maar ben evenmin bewonderaar van de
Arabische en Palestijnse reacties en acties, zoals bommen en gijzelingen.
Dat linkse antisemitisme en occidentalisme (E. Said) op de automatische
piloot vind ik verwerpelijk.
hv,u
------