Bifurcatie: hoe nu verder ?

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Tue Jul 4 21:10:59 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: owner-d66 at nic.surfnet.nl [mailto:owner-d66 at nic.surfnet.nl] Namens Henk
Vreekamp
Verzonden: dinsdag 4 juli 2006 0:02
Aan: Hein van Meeteren
CC: Dr. Marc-Alexander Fluks; d66 at NIC.SURFNET.NL
Onderwerp: Re: Bifurcatie: hoe nu verder ?

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik word hier niet vrolijk van, Hein. Moet ik nou echt blij zijn dat jij
geen lijsttrekker bent geworden? De slip of the tongue van JPB en de
Nova-verklaring van Hirsi Ali sluiten naadloos op elkaar aan. Er is gewoon
sprake van chantage voor politiek gewin van een minister. Punt uit. Laten
we de geschiedenis nou niet vervalsen...
hv,u
------
 Ik zei het al Henk, het is vloeken in de Kerk. Er mag nu maar één verhaal
verteld worden. Maar ik ben niet alleen D66-er, ik ben bovenal vrijzinnig,
vrij van zin, ik denk onafhankelijk, desnoods tegen de mainstream van de
partij in (en ja, dan kan je blij zijn dat ik geen lijsttrekker ben, stel je
voor, een onafhankelijke denker als lijsttrekker...). En voor mij staat
geenszins vast dat AHA geprest is, althans, in de zin van chantage (geen
schuldbekentenis, geen paspoort). Als elke minister het ontkent, inclusief
Brinkhorst, behalve Pechtold (waarvan ik weet dat zijn duim hem goede
diensten verleent tijdens campagnes), dan word ik daarin versterkt. Houd me
ten goede, ik weet niets zeker, ik trek eigen conclusies uit een wirwar van
berichten, feiten, uitspraken, documenten.
Vervalsen van de geschiedenis. Iedereen is thans bezig de geschiedenis naar
zijn hand te zetten, Rutte, Balkenende, Kamp, Verhagen, en wat denk je,
zouden van der Laan, Brinkhorst en Pechtold dat NIET doen? Wake up, beste
Henk. Think for yourself.