rampenromp...

Elma Ouwehand e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Tue Jul 4 11:54:53 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 4-jul-2006, om 9:59 heeft Henk Elegeert het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> (G)Lubbers, niet bepaald mijn type, en al zeker niet voor de
> huidige rol, maar had D66 die wijze raad al niet voor ze hieraan
> begon ter harte moeten nemen?

dat hebben we hier nu al vaak genoeg gezegd ja
niet dat ik merk dat er iemand luistert.

> Is de wijze les niet juist dat je met het CDA geen zaken kunt doen
> zonder uberhaupt verlies te leiden?

lijkt me een goede gedachte om telkens te toetsen ja

> En als je met dat type bullebakken in zee gaat moet je ervoor
> zorgen goed beslagen de strijdt aan te gaan.

ja, en d66 zal de eerste tijd niet genoeg beslagen zetels hebben

> D66, heeft zich laten ge-/misbruiken. Hoe staat het intussen met de
> bestuurlijke vernieuwing en hoeveel tijd is er nog?

niet genoeg tijd, niet genoeg zetels, niet genoeg mensen die het nog
begrijpen.
laat die bestuurlijke vernieuwing voorlopig maar zitten d66, wat die
wordt iedere keer als lokaas gebruikt om jullie binnen te krijgen als
ze je nodig hebben.

gr elma