Olmert geeft leger carte blanche

Bert Bakker bbakker at USA.NET
Sun Jul 2 23:09:49 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik sloeg aan op de 'democratisch gekozen leider van de Palestijnen'.

En geen zorg, voorzover ik aan een 'kant' sta, dan eerder aan die van de
Palestijnen, dan van Israel. Partij kiezen heeft overigens niet erg veel zin,
het enige wat we moeten willen bereiken is dat partijen aan tafel komen.

Maar Hamas is scum, net als de jihad daar. De enige partij waarmee realiter
wat te doen is, is Fatah. Daar heb ik dan ook contacten mee.