oppositiepartij D66

Elma Ouwehand e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Sun Jul 2 16:14:31 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 1-jul-2006, om 23:59 heeft Bart Meerdink het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Misschien, maar in ieder gaval is Pechtold nu (nog net aan) in een
> positie dat hij aan kan kaarten dat de politiek, en meer concreet
> de tweede kamer, zich minder bezig moet houden met politiek gedoe
> en meer met wat iedereen in Nederland belangrijk vindt.

goh, weet jij dat dan?

> Pechtold is in principe beter in het uit elkaar houden van hoofd-
> en bijzaken dan Lousewies, ik hoop dat dat gaat blijken. Er is
> behoefte aan iemand die in begrijpelijke taal en zonder politieke
> poespas ingaat op dingen die er toe doen.

hangt van ieders eigen prioriteiten af imo?
ik eet liever een karig belegde boterham in een land dat de
mensenrechten respecteert en andere landen daarin steunt dan andersom
als je begrijpt wat ik bedoel.
ik wil me niet hoeven schamen.

> Ik vind het wel opvallend, het vrijwel totale gebrek aan
> zelfkritiek, ook hier, betreffende het hele gezelschapsspel dat
> gespeeld is (en nog wordt) rondom de paspoortkwestie en de val van
> het kabinet. Zie mijn posting 'Functioneren 2e kamer'.

je begrijpt dat ik dat anders zie, hoewel ik me nogal erger aan de
media poppenkast iedere keer. begrijpelijk, want sappige tv, maar dat
maakt het alleen maar erger.

> Van alles wat politici zeggen moet je je direct afvragen: wat wordt
> het land hier beter van?

mijn vraag is: wordt de (mijn) wereld hier beter van?

> En valt men bij 99% van wat er gezegd wordt direct door de mand.

simpele oplossingen voor moeilijke vragen werken imo niet bart.

wat niet wil zeggen dat d66 nu niet hard aan het werk moet aan de pr.
mag van mij.

gr elma