Hoe krijgt Nederland het beste onderwijs ter wereld?

Elma Ouwehand e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Sun Jul 2 15:09:55 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 30-jun-2006, om 23:09 heeft Henk Vreekamp het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Lezen is een kunst, kennelijk.

jazeker, maar is hier en nu n.v.t. imo henk

> Beter Onderwijs in Nederland richt zich vooral op het middelbaar
> onderwijs voor pubers, niet op volwassenenonderwijs.

er is een kring voor volwassenen in opbouw geloof ik?

> www.beteronderwijsnederland.nl vraagt om steun.

dat zal wel.
maar dit is een hele oude discussie.
ik lees eigenlijk niks nieuws op die site?

onderwijs zoals in nederland nog georganiseerd leidt tot verspilling
van talent
hoe het wel moet weet ik ook niet, maar het kan vast beter dan nu

maar de BON verlangt imo terug naar de jaren 50.

gr elma