Relay-URL: verraad!

Sun Jul 2 15:03:20 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Kaj Leers <mail at KAJLEERS.NL> en Elma Ouwehand <e.ouwehand1 at CHELLO.NL>,
>Ik kan de pagina om de een of andere reden niet openen maar ik ga ervan uit
>dat het 't voorpagina-artikel in de papieren versie van gisteren betreft.

 [De pagina werkt inderdaad uiterst traag - in dat geval kan men pagina's beter
  in ascii-formaat bekijken via http://www.drunkmenworkhere.org/150.php ]

 Ik had de zaak gisteren al geforward als,
    https://listserv.surfnet.nl/scripts/WA.EXE?A2=ind0607&L=d66&X=&P=R3138

 Het gestelde lijkt mij overigens onjuist (staat ook haaks op wat D66 eerder
 beweerde - hier zit duidelijk iets goed fout).

 Marc Fluks, Amsterdam