Rampenromp: D66-ministers vallen fractie af

Elma Ouwehand e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Sun Jul 2 13:10:43 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 2-jul-2006, om 9:46 heeft dirkie het volgende geschreven:

> En deze keer, waar het sop de kool niet waard is,

machtsmisbruik?

> waar
> zelfs Lousewies verbaasd rondkijkt en zegt "wa
> appened" wordt dit weer verdedigd.
> Het is simpelweg al maanden niet meer aan de kiezer
> uit te leggen

deze kiezer snapt het prima

> Ik mag die Pechtold wel, al was het maar omdat Wiegel
> hem niet pruimt, en die versteerde het in de eerste
> kamer voor D66 onder Kok. En lousewies ook wel, zij is
> zo'n beetje van "een rechte lijn, een Ja en een Nee".
> Nou Wijers terug lokken en Bert Bakker als
> Haarlemmerolie ertussen.

grin, mij best.
maar ik vond de aandacht voor minderheden ook goed, dus houd er een
paar in, om mij een lol te doen?

> Het zal echter heel lang duren voor de kiezer deze
> schertsvertoning vergeten zal zijn.

nee hoor, niks zo kort van memorie als een keizer.

> Convictions are more dangerous foes of truth than lies

zal best kloppen, maar wat doe je in de politiek zonder convictions?
als truth de natuurlijke biotoop van de politiek was, dan konden we
allemaal naar huis en rustig slapen.

gr elma