oppositiepartij D66 (was: peiling)

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Sat Jul 1 13:04:26 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Helemaal eens Bert. Maar het gaat erom dat D66 vanaf nu - want
Pechtold's en de andere D66'ers hun handen zijn immers niet meer
gebonden - er alles aan doet om duidelijk te maken dat D66 niet
overbodig is. CDA en VVD zullen er immers alles aan doen om juist die
overbodigheid 'aan te tonen' met hun rompkabinet. En de PvdA zal ze
daar uiteraard in steunen.

Terughoudendheid dus met teveel gedoogsteun, daar speel je slechts de
anderen mee in de kaart en dan dreigt logischerwijze ook
onzichtbaarheid in de campagne en dus heeeel weinig zetels...

Please, pretty, pretty, please....

Groeten,
Mark Giebels