Klein maar desastreus foutje

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sat Jul 1 12:11:10 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark Giebels wrote:

> En dat zonder knipoog... :-(

Ok, daar is ie :-) ;-) :-P :-D :-[ :-\

> (snip) Het gaat er nu om dat D66 zich weer zelfstandig gaat profileren
> en de
> kiezer een alternatief biedt voor die andere drie stromingen in dit
> land. In het afgelopen kabinet was men daarin beperkt vanwege de
> gekozen coalitierol en ik pleit er dus slechts voor dat men zich vanaf
> nu helemaal losweekt van die rol en dus van het CDA en de VVD.

dat begrijp ik wel, maar campagnevoeren heeft ook te maken met
geloofwaardigheid neerzetten. En de onvermijdelijke vraag van de
journslist, óf de kiezer op een marktplein, zal zijn: wat déden jullie
dan in dat kabinet waartegen je je nu afzet? Die vraag moet wel helder
worden beantwoord. Hoe zou JIJ hem beantwoorden?