Hoofdredacteur Idee, Kees Verhaar, stapt uit D66

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Tue Jan 31 12:16:04 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark Giebels heeft op dinsdag, 31 jan 2006 om 11:20 (Europe/Amsterdam)
het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Hear! Hear! Verbaas me wel vaker over die kronkel in de hersenen bij
> verscheidene D66ers die ervoor zorgt dat men kinderen niet als
> individueen, maar slechts als door ouders verkozen aanhangels
> beschouwt... ;-)

LOL, maar je hebt wel gelijk.
anderzijds tel ik nog steeds mijn vingers na als ik het cda een handje
gegeven heb. ;)
die zijn zeer bedreven in het knappe gebruik van het juiste argument op
de juiste plaats.
en de kindertjes van de minverdieners gaan hun echt niet zo vreselijk
ter harte denk ik vaak.

gr elma