Zeven punten om D66 voor de ondergang te behoeden...

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Tue Jan 31 12:15:49 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger wrote:

> worden.

> Ligt eraan Bart, waar je het nieuwe huis wil bouwen. Moet het op de plek van
> het oude huis dan zal je eerst dienen te slopen.

Okee, maar denk eraan dat er pas sprake is van vooruitgang als er daarna
daadwerkelijk iets beters staat.

Graag wat meer concrete plannen over hoe dat betere er dan uit moet
komen te zien.

En hopen dat vervolgens niet iemand anders het nieuwe huis weer weg wil
hebben omdat er een nog mooier huis moet komen.

En dan nog, al die moeite, had dat niet nuttiger besteed kunnen worden?

Afbreken betekent toch eigenlijk dat je vindt dat degenen voor je het
reddeloos slecht gedaan hebben en dat jij het veel beter weet. Ik schat
dat dit in 99.9% van de gevallen op zelfoverschatting wijst, en geen
recht doet aan wat eerder bedacht is.

Bart