Truttige wetjes van ASO

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Wed Jan 25 11:13:35 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zo is het Bart en Ger. Ik wacht eerlijk gezegd op de volgende stap en dan gaat het allemaal nog veel erger worden: Je moet je verplicht privaat verzekeren tegen werkloosheid en die verzekeraar gaat als je werkeloos wordt onderhandelen met werkgevers om jou ergens te plaatsen. Net zoiets als nu met de gezondheidszorg, maar dan gericht op werk. Een soort geprivatiseerd communisme waar je keuzemogelijkheden als burger zijn teruggebracht tot het jaarlijks mogen wisselen van geprivatiseerd Politbureau... ;-)

Groeten,
Mark Giebels

Mark Giebels