Crisisdreiging D66 over Afghanistan

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Jan 13 23:04:44 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk,

Je hebt deze mail op donderdag 12 januari om 8.50 uur verzonden, en bij mij
kwam hij op vrijdag 13 januari binnen om 21.22.

Wordt je gepost door onze spionnen, zijn je batterijen leeg of loopt
Tuinwijk gewoon achter?

Waarom komen je berichten niet onmiddellijk door?

Met vriendelijke groet,

Tjerk Jouwstra
Utrecht