Crisisdreiging D66 over Afghanistan

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Thu Jan 12 08:50:26 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Weer terug in het land, verbaas ik me over de move van Bert Bakker. Niet
dat ik voor een NAVO-missie naar het midden van Afganistan ben, maar het
tijdstip boeit me waarop de actie wordt gelanceerd. Een jaar voor de
TK-verkiezingen. Is dat niet wat vroeg om je te her-profileren? Of komt er
geen ander markant onderwerp meer in het parlement?

Utrecht, Henk Vreekamp