Helemaal geen crisisdreiging D66 over Afghanistan

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Fri Jan 13 10:45:12 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

----- Original Message -----
From: "Henk van Lingen" <henk at vanlingen.net>
> wenst te nemen. Het lijkt mij dat Balkenende z'n eigen kabinet omzeep aan
> het helpen is door de signalen van Bert uit december te negeren en begin
> deze week de ramkoers te kiezen.

Inderdaad onbegrijpelijk. Je vraagt je af wat die man bezielt. De internationale druk, vooral ook van zijn partijgenoot DHS, zal wel erg groot zijn geweest... Of hij heeft gewoon last van dezelfde oogkleppen die hij mbt Irak ook al tijden weigert af te zetten.....

Ik sprak gisteravond trouwens met een Amerikaanse ex-collega van me uit Californie ook even over de potentiele crisis in Nederland. Hij vroeg zich vooral af hoeveel geld en 'andere leuke dingen voor politici' de Amerikanen onder tafel hebben toegeschoven of toegezegd om Nederland vooral maar in te laten stemmen.... Ook, de aanstaande campagne van dat kleine partijtje kan immers best wat geld gebruiken was zijn intuitieve reactie.... De Irakoorlog kost de Amerikanen reeds zo'n 2 trillion, dus een paar miljoentjes zal men niet missen... :-)

Groeten,
Mark Giebels