Helemaal geen crisisdreiging D66 over Afghanistan

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu Jan 12 17:32:55 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het klinkt ernaar dat de softie Dittrich de billen weer bijeen knijpt. Eerst
overleg om erna enz....
Eerst een grote mond, we zijn ertegen en gevreesd mag worden dat men toch
weer meegaat. Wat maakt het ook uit, tegen de tijd dat er doden vallen zit
er toch een ander kabinet.
Petje af voor Bert Bakker, blijkbaar de enige die het wel aandurft.

Ger