Crisisdreiging D66 over Afghanistan

Wed Jan 11 20:45:09 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk van Lingen <henk at VANLINGEN.NET>,
>Maar Marc, wat zouden die D66-hotemetoten van jou dan eigenlijk allemaal
>moeten zeggen? Dat Bert het niet zo bedoelt?

 Desnoods. Brinkhorst deed trouwens net een poging (en nu zet Balkenende
 de zaak verder op scherp; vrijdag *moet* er een beslissing komen). Waar
 het nu om gaat is dat het gezicht van D66 gered wordt. Maar dan moeten
 we dat gezicht dus wel zien. Momenteel zien we eigenlijk alleen Bert.

 Is er een crisis in D66 (al dat homo-geleuter op de website van D66 is
 sinds de jaarwisseling plotsklaps verdwenen - alsof het er nooit geweest
 is) ? Dat wordt steeds gesuggereerd. Als dat het geval mocht zijn, dan
 mogen wij dat als D66-leden toch wel weten, lijkt me. Nu moeten we denken
 dat het louter een tactisch spel zou betreffen maar dat wil er bij mij
 beslist niet in.

 De website van D66 meldt zo goed als niets over deze zaak. Het enige
 stuk dat dat wel doet,
    http://www.d66.nl/news/item/D66%20blijft%20tegen%20missie%20Afghanistan/4106?mid=
 staat anti-chronologisch op de site. Dat suggereert dat het herschreven
 is - aangenomen dat de computer de home page automatisch opmaakt.