Crisisdreiging D66 over Afghanistan

Wed Jan 11 19:25:00 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ger Arts <gmw.arts at HOME.NL>,
>Bertus for President

 Hij is in elk geval dapper daar waar de rest van de hotemetoten het
 lelijk laat afweten. Van Middelkoop zei zojuist op Radio 1 precies
 hetzelfde als ik hier kort daarvoor. Waar zijn al die hotemetoten ?
 Waar zijn die Opschudders met hun grote mond ? Waar zijn die Jonge
 Democraten met hun rechtse gewauwel ?

 Dittrich kruipt momenteel wel heel erg achter Bakker weg. Terwijl hij
 en Van der Laan nota bene met deze ramp begonnen zijn. Dat is een
 partijleider onwaardig. Als Dittrich zondag niet in het Buitenhof zit,
 of vrijdag niet in NOVA, dan moeten we hem dus afschrijven.

 Persoonlijk heb ik zo m'n twijfel bij de uitlatingen van Bertus, maar
 hij neemt in elk geval z'n verantwoordelijkheid op een moment dat hij
 kan weten dat er daarop een storm opsteekt. Dat valt alleen maar in
 hem te prijzen.

 En omdat ik van voorspellen houd: ik denk niet dat het kabinet valt.