Wiegeltje wil ook wat zeggen

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Tue Jan 10 23:26:50 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Niet als het aan onze Boskabouter ligt want die  wil graag samenwerken met het CDA volgende keer!!! Dat zou jouw toch  iets moeten zeggen over het op geen enkele manier meer bestaande "roze"  van deze ambtenaren partij.

  De SP ziet hij niet zitten. De GL leideres overigens ook niet, die  momenteel als omhoog gevallen liberaal nu voor de VVD uitloopt met haar  plannetjes.
  Hè dat met die mede-landers pakt nu wat minder goed uit, en dat groene  is ook ff uit de mode dus maken we gewoon een 734% graden draai. Want  we zijn de partij van de juppen met een te grote mond, zonder enig  plan, ideaal of long term geweten.

  Esse quam videri (mogen die lui weleens ter harte nemen overigens)
  lenny vanuit een zonnig california

Ger <gmw.arts at home.nl> wrote:  REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Na de verkiezingen wellicht Marc

Ger