Lousewies op Radio 1

Mon Jan 9 09:59:14 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zojuist Van der Laan op Radio 1 gehoord ? Al mijn eerdere observaties werden
weer eens bevestigd... jammer.

Geen slecht mens, natuurlijk. Maar dat fundamentalistische atheisme en dat
er consequent volkomen naast kunnen zitten. Waarom niet van de gevolgen van
zo'n overtuiging en alle kritiek daarop (okee, het was een EO-uitzending
- maar toch) geleerd ?

Dom lijkt ze me niet maar het eigen gelijk zit haar danig in de weg. Beseft
totaal niet wat de gevolgen van haar opstelling zijn voor D66; praat daar
voortdurend heel snel overheen met het poneren van de volgende waarheid ter-
wijl waarheden, ook de niet-religieuze waarheden, in het geheel niet bestaan.

Bekende symptoom: te weinig twijfel en te veel stelligheden.
Goede uitzending, dat weer wel.