Wouter Bos, dromer

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Tue Feb 28 14:28:30 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Elegeert heeft op maandag, 27 feb 2006 om 19:58 (Europe/Amsterdam)
het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Van mij ook, Elma, maar met Bos gaat het niet zomeren. In tegendeel.
> En als landelijk de trent ligt dat ze een meerheid hebben waarom
> kunnen ze daarmee dan in de TK niets bereiken?

omdat ze in de oppositie zitten
vandaar uit is het lastiger presteren?

> Wordt het dan niet werkelijk gedragen, of hebben ze gewoon ook niets
> in huis?

'ze' = de partijleiding hebben voor mij genoeg in huis
'ze' = de achterban heeft misschien een beetje moeite om het allemaal
te volgen. dat heb je met een grote parij.
(schiet me maar af, ik ben elitair, dat weet ik)

> Bos wil hem vast er in hebben, daarom kon hij (in) Prem(time) die
> belofte doen. Wat denk jij?

ik heb premtime niet gezien
maar aboutaleb, prima, mag van mij overal in

> Overigens, bij Prem moet ik steeds aan die jongen denken die zijn baan
> kwijt is als gevolg van het oefenen met hem, om hem geen hand te > geven.

is me ontgaan

> Eentje was zo goed dat het de uitzending in kon !! Met alle gevolgen
> maatschappelijk voor de jongen van dien.

sja, je moet uitkijken met wie je een hand geeft, of geen hand geeft.
zEker op tv.
die les heb ik ooit van gruyters zaliger geleerd. ;)

gr elma (telt altijd haar vingers na, na intermenselijk contact. ;)