verkiezingen

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Tue Feb 28 14:23:01 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Vreekamp heeft op maandag, 27 feb 2006 om 23:12 (Europe/Amsterdam)
het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Ik denk er inderdaad ook over, Henk, om lokaal op de goede
> lijsttrekker te stemmen, in de hoop dat geen twee of drie zetels
> uitrollen. Landelijk is het probleem nog groter: er zijn geen
> links-liberale partijen meer, zelfs geen "vleugels" in VVD of PvdA.
> Menigeen in mijn wijk schakelt daarom maar over op de SP wegens haar
> constantheid.

ik zal het je nog sterker vertellen

het erelid uit diever bekent vanmorgen in de v'krant dat hij in de
jaren '80 twee keer de prijs voor de slechtste politicus van het jaar
mocht ontvangen, en dat toen de vvd een geweldige stijging in de vaart
der volkeren mocht genieten

> GL telt voor hen te veel holisten, antroposofen en iets-niet-eters,

o, ja, ik ben vegetariër, dAt zal het zijn. ;)

maar, daar staat weer tegenover dat ik het boze oog heb.
toen ik nog op d66 stemde daalde de partij gestaag naar grote diepte.
op zo'n dieptepunt ben ik naar links afgeslagen, en toen ging het even
wat beter met d66.

zal ik nu een paar keer vvd stemmen?
d66 zal ik niet doen, want ik wil graag dat bert en zo in de kamer
blijven. :))

want de lpf is wsch al van het toneel verdwenen. konden ze trouwens
helemaal alleen zonder mijn hulp, wat ik eigenlijk wel goed vond van
ze. het Enige dat ik trouwens goed vond van ze. ;)

>  en de neoliberale Schwung laatst van Halsema maakt ook wantrouwig.

hv,u schat, ze maakt geen neoliberale schwung, maar het voert errug ver
om dat hier uit te gaan leggen.

lieve groetjes elma