artikel 137c?

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Tue Feb 28 11:16:23 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

e.ouwehand1 wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Henk Elegeert heeft op maandag, 27 feb 2006 om 11:52 (Europe/Amsterdam)
> het volgende geschreven:

> dan weet je 't nu hè henk

Ja, wel jammer voor je.

> ook dat
> maar de meeste tergingen waren gericht tegen het feit dat ik geen
> jongetje ben/was

Je hebt een wat zware stem en daardoor vergist men zich?

> het zijn voorbeelden van tergingen.
> wil je het bewijsmateriaal opgestuurd hebben dan? met data erbij en zo?

Nee, ze kunnen leiden naar de kern van de gebeurtenis, maar opzichzelf
zijn dat niet de tergingen.

> je bent me kwijt. oorzaken en gevolgen van wat?

Ik zag het. Wat je noemt zijn data verzameld rond de gebeurtenis. Het
zegt niets over de gebeurtenis zelf.

> volgens mij is het pesten zelf gewoon wel lekker hoor,
> maar als jij het beter weet mag je't zeggen

> psies
> vinnikook

Leuk. :)

> je bedoelt hier op de lijst?

Ik bedoel, waar wij het over hebben. Het ondwerp van gesprek.

> hier mag iedereen met mij van mening verschillen

Ik kan niet anders hebben beweerd. Die ik nooit namelijk.

> als je daar bezwaar tegen hebt jammer dan

Het verschil van mening is niet gebeleken. Verschil van
inzicht/uitganspunt wel.

> ik vraag niks van jou

> welke anderen? welke fout?
> hoef je niet op te antwoorden,

Je noemt iets bewijsbaar, maar levert geen bewijs. Je kijkt naar een
verschijnsel en noemt dat een "bewijs" ?

> want ik krijg hier genoeg van

Jammer.

> het doel van 'positive action', anti-discriminatie beleid is om
> ongerechtvaardigde verschillen b.v. op de arbeidsmarkt te verkleinen
> maar dat weet je heel goed henk e

De grondwet verbiedt discriminatie, toch? Waarom is er dan een dergelijk
beleid ?

Is dat niet de basis voor een teveel aan regels? Zo ook die wet waarover
het hier begon?

Henk Elegeert