Evolution bill may lose its 'origins of life' wording

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Tue Feb 28 10:38:09 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

dirkie wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Ja Henk de Fundie's blijven maar prutsen om de bijbel,
> en in dit geval de Mormoonse Bijbel, weer meer invloed
> te geven. Dat gebeurd bij de abortus

Dat zag ik laatst. Verschrikkelijk hoe ze zelfs naast zo'n kliniek gaan
zitten om vandaaruit de strijdt aan te gaan om de laatste abortus
kliniek in die Staat gesloten te krijgen. Ben even kwijt welke dat was.

Deze misschien?
http://www.medicalnewstoday.com/medicalnews.php?newsid=33278&nfid=rssfeeds
'The Last Abortion Clinic' on PBS' 'Frontline' Examines Abortion-Rights
Opponents' Successes at Limiting Access to Abortion

Oh nee, deze:
http://www.medicalnewstoday.com/medicalnews.php?newsid=38320
South Dakota Senate Approves Bill That Would Ban Abortion

 > en dus ook bij Charles Darwin.

Hier dreigt hetzelfde.

> Zo'n opinie onderzoek bewijst niets
> want er zijn steden en stadjes in Utah die 100%
> Mormoon zijn en dus van dat Darwin gedoe niets willen
> weten.

Zijn die niet naar het andere 'beloofde land' getrokken toen het in
europa wat rommelig was?

> Ze proberen de Dark Ages terug te brengen, wel met de
> (tough love) liefde van een strenge Goth natuurlijk.

Zo zag ik (heb ik van SIRE) 'maf'Cees Dekker zijn liefde verklaren.
Schijnt weer een nieuw boek uitgebracht te hebben, maar m.i. met geen
ander doel dan hetzelfde te bereiken hier.

Evangelisatie (religie) vanachter de onderzoekstafel (wetenschap)....

> Zoiets van "The Wages of Sin are Death" Ze lijken erg
> veel op de fundie islamisten en zijn beangstigend.

Hier hebben we de fundies van Family7, openlijk gesteund door
fundamentalist Andre Rouvoet middels promotiefilmpjes, is zo de strijdt
begonnen.

http://www.family7.nl/images/photo/060225_060303_family7_programmering.pdf
- Dinosaurussen en de Bijbel – Afl. 2/3
zie zaterdag en donderdag.

> Heb zelf vele jaren terug een z.g. turnkey operation
> opgezet bij Deseret Press in Salt Lake en werd na
> enige weken bij de directie 'ontboden' waar ik 3 uur
> ben doorgezaagd om maar vooral Mormoon te worden.

En, gelukt? :)

> Ik wilde weten wat er met de gouden tabletten was
> gebeurd, en dat idee van "the stake" gesanctioneerde
> polygamie leek me wel wat:-))

Polyamory, mij wel. :)

> Bij de Mormonen MOET je 10% van je loon inleveren,

Een soort SP ? ;)

> maar als je echt in de merode komt te zitten helpen ze
> je tot het gaatje. Je mag geen koffie of alcoholische
> drank, maar wel Coca-Cola drinken. Go figure

Zie je nu wel dat het voordelen heeft van niets te weten. :)

Henk Elegeert