Vrijheid van Meningsuiting gekwantificeerd

Mon Feb 27 21:54:14 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk, het viel me zojuist in dat je zo'n zoekactie ook in hypertekst zelf
kan schrijven (dus zonder 'AND NOT' statements).

De hypertekst hieronder geeft een zoekmachine waarmee men binnen de string
"vrijheid van meningsuiting" binnen het domein 'nl' kan zoeken.

Mij dunkt dat dit aanzienlijk simpeler is.

<form name=f action="http://www.google.com/search">
<input type=hidden name=hl value="en">
<input type=hidden name=lr value="">
<INPUT type=hidden name=q value=""vrijheid van meningsuiting" site:nl">
<INPUT type=text name=as_q size=30 value="">
</form>