Wouter Bos, dromer

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Mon Feb 27 19:58:40 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

e.ouwehand1 wrote:

> Henk Elegeert heeft op maandag, 27 feb 2006 om 19:07 (Europe/Amsterdam)
> het volgende geschreven:

> raar hoor, zoals we allemaal anders kijken

> ik zag juist van aartsen in die zin het scherm af stralen

Er is iets met je TV, hoor, Elma. :)

> wie weet
> van mij mag het gaan zomeren op links
> maar dat zal niemand hier verbazen

Van mij ook, Elma, maar met Bos gaat het niet zomeren. In tegendeel.
En als landelijk de trent ligt dat ze een meerheid hebben waarom kunnen
ze daarmee dan in de TK niets bereiken? Wordt het dan niet werkelijk
gedragen, of hebben ze gewoon ook niets in huis?

> aboutaleb for prime minister, prima!

Bos wil hem vast er in hebben, daarom kon hij (in) Prem(time) die
belofte doen. Wat denk jij?

Overigens, bij Prem moet ik steeds aan die jongen denken die zijn baan
kwijt is als gevolg van het oefenen met hem, om hem geen hand te geven.
Eentje was zo goed dat het de uitzending in kon !! Met alle gevolgen
maatschappelijk voor de jongen van dien.

Henk Elegeert